معرفی محصول پارس جی دی اس
چرا پارس جی دی اس؟

اتصال مستقیم یک سرویس دهنده آنلاین گردشگری علاوه بر صرف هزینه بالا و به کارگیری تیم تخصصی فنی آگاه به این مقوله، با چالشهای فراوانی از جمله عقد قراردادهای گوناگون یکسان سازی رویکردهای متفاوت GDSهای جهانی ، نحوه ارتباط و همچنین تسویه حساب مالی با تک تک تامین کنندگان را به دنبال دارد.نظر به فقدان چنین حلقه ارتباطی برای فعالان حوزه گردشگری کشور ParsGDSضمن سرمایه‌گذاری و پیاده سازی زیرساخت جامع برای برقراری ارتباط آسان و دو طرفه سعی دارد به عنوان پلی مستحکم بین تامین کنندگان و سرویس گیرندگان این حوزه ایفای نقش نماید.هم چنین به منظور اجتناب از ارائه خدمات مجزا برای تک تک محصولات گردشگری، امکانی فراهم شده است تا نیازهای سرویس گیرندگان به کانال اتصالی ، سرویس‌های پرواز، هتل، تور ، کرایه خودرو ، اقامتگاه ، قطار، اتوبوس و بیمه تنها در قالب یک وب سرویس مرتفع گردد. دفاتر خدمات مسافرتی جهت عرضه آنلاین محصولات گردشگری خود و هم چنین دسترسی به سرویس های مسافرتی تامین کنندگان داخلی و خارجی، با راه حل های مختلفی از اتصالی ایمن و آسان به GDS مواجه اند.

gds
مزایای استفاده از ParsGDS

با تنوع سرویس‌های ParsGDS، نحوه پیوستن به پلتفرم آنلاین را انتخاب کنید.

  • اتصال به تمام سرویس‌های گردشگری
  • راه اندازی با کمترین هزینه
  • پشتیبانی کامل از پیاده‌سازی تا فروش
  • سهولت در تسویه حساب با کارگزار
  • قابلیت انتخاب تامین کنندگان سرویس‌ها
  • پشتیبانی از روش‌های متنوع پرداخت
  • مدیریت ظرفیت پرواز چارتر و هتل گارانتی

تعریف و مدیریت بسته سفر ( پکیج تور Tour Package)

ایجاد یک پکیج تور مسنجم با امکانات مدیریت آنلاین ظرفیت، همواره یکی از نیازهای مهم عرضه کنندگان، مجریان تورهای گردشگری بوده است. با استفاده از پنل آنلاین حاضر، قادر به تعریف، مدیریت و کنترل تورهای مدنظرتان خواهید بود. آژانس ها با در اختیار داشتن این پنل، جزئیات تور اعم از تعریف پرواز، هتل اقامتی، ترانسفر، تخصیص مکان های تفریحی و گردشگری و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز مسافرین در آن مقصد را به صورت شناور یا از قبل تعریف شده با امکان تعریف بازه های زمانی مختلف و ظرفیت مربوطه ، مدیریت می کنند.

باشگاه مشتریان ( Customer Club)

سرویس باشگاه مشتریان با ویژگی انحصاری متصل به شبکه شتاک ، افزونه ای است که در کنار سرویس های موجود، کاربران با عضویت در این باشگاه و خرید خدمات گردشگری، امتیاز کسب کرده و به اعضای وفادار تبدیل می شوند.این سرویس، اعضای  باشگاه مشتریان را قادر می سازد که ضمن خرجکرد امتیازات کسب شده برای خرید سایر محصولات وبسایت شما از خرید و خرجکرد  امتیازشان در سایر باشگاه های متصل به شبکه وسیع شتاک بهره مند شوند.

White Label

اگر شما  وب سایتی مخاطبی داشته و قصد افزودن امکان فروش محصولات گردشگری را دارید، سرویس وایت لیبل مخصوص شماست.با داشتن این سرویس، بدون کوچکترین دخل و تصرفی در ظاهر صفحات وب سایت یا اپلیکیشن موبایل، امکان تبدیل شدن به یک فروشگاه آنلاین مصحولات گردشگری را فراهم کرده است. این امکان جدید برای حجم وسیعی از کاربران شما جذاب خواهد بود.

مدیریت کانال هتل Channel Manager

از آن جایی که درخواست‌های متعددی از طرف GDS ها و OTA های دنیا برای اتصال و فروش اتاق‌های یک هتل سرازیر می شود.تصمیم گیری و مدیریت این درخواست های انبوه و فزاینده لزوم استفاده از مدیرتی کانال هتل را اجتناب ناپذیر می‌سازد. هتلدار یا گارانتی کننده هتل، با نخستین اتصال به  Channel Manager تمامی درخواست‌های سایر GDS ها و OTA ها را به مدیریت کانال سچرده و سپس شبکه فروش ظرفیت اتاق‌های خود را مدیریت کند. بنابراین هتل بی آن که درگیر مشکلات فنی و عملیاتی شود، قادر خواهد بود تا با مدیریت روش‌های فروش به بیشترین میزان اشغال اتاق‌های دست بیابد.

وب سرویس Web Service

ارائه خدمات تجمیع شده در قالب پروتکل‌های استاندارد نرم‌افزاری، موجب دسترسی سریع و آسان سرویس گیرندگانی است راسا مایل به کنترل و راهبری وب سایت های خود می‌باشند.

پنل مدیریت اقامتگاه‌های بومی Vacation Rental

ظرفیت‌های محدود و جذابی که در نقاط مختلف و بالاخص محروم کشور موجود است، با پیوستن به این شبکه در قالب یک سرویس استاندارد و قابل ارائه روی درگاه های فروش متعدد داخلی و خارجی قابل عرضه بوده که هر گردشگری متناسب با بودجه سفر خود می‌تواند از آن بهره‌مند گردد. رزرو اقامتگاه‌های بومی برای گذراندن دوره کوتاهی از تعطیلات به عنوان یک کسب و کار جذاب، ارزآور و اشتغال زا به واسطه اتصال به این شبکه، پنجره جدیدی را به حوزه گردشگری گشوده است.

Mobile App

شاید هزاران مشتری دارید که برنامه گردش و سفرشان را به شما می سپارند.برای سهولت رزرواسیون و خرید محصولات گردشگری آنلاین، داشتن یک موبایل اپلیکیشن که زنگ و ظاهر و امکانات آن، رضایتمندی مشتریان را تامین می کند، نیاز به پیمودن راه‌های طولانی و خسته کننده را ندارد. اپلیکیشن یک آژانس گردشگری علاوه بر حفظ مشتریان فعلی،  مشتریان و گردشگران دیگر را به خود جذب خواهد کرد زیرا تمایز شما با سایر آژانس‌ها در امکانات و سرویسی است که برای جلب رضایت مشتریان تان در اختیار آن‌ها قرار می دهید.

ضمن اینکه محصول عرضه شده را آژانس انتخاب می کند، طراحی این اپلیکیشن گردشگری آنلاین مستلزم وجود وب سایت نبوده و در سیستم عامل‌های گوناگون اندروید، ios و … قابل پیاده سازی و بهره برداری می باشد.

طراحی وب سایت گردشگری Web Design

از آن جایی که ورود آژانس‌های گردشگری به حوزه آی تی و تامین محصولات آنلاین گردشگری از حیث اقتصادی قابل توجیه نمی باشد، لذا حضور یک آژانس در میدان رقابت دنیای دیجیتال با داشتن یک وب سایت و اتصال آن به هسته عظیم Eniac GDS  تثبیت می شود. آژانس تنها با معرفی یک دامنه، در کوتاه ترین زمان ممکن وب سایتی با امکانات دلخواه ، ظاهری زیبا و کاربر پسند در معرض دید میلیون ها گردشگر خواهد داشت تا کاربران، سفر خود را با وب سایت آژانس برنامه‌ریزی کرده و بدون حضور و تماس مستقیم، بلیط‌ها و واچرهای خود را خریداری کنند. بدین طریق وب سایت آژانس با تبدیل به بازوی قدرتمندی ،صعود و ارتقا فعالیت گردشگری را در دنیای آنلاین تضمین خواهد کرد.