Netsis Enterprise

Enterprise به عنوان کاملترین نسخه از سری برنامه‌های نتسیس، در ترکیه و سایر کشورها، خاصه برای موسساتی که با ساختار هلدینگ و شعبه در حال فعالیت هستند، امکان انجام کلیه عملیات و گزارش‌ گیری‌ها را به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد.

Netsis Enterprise  برای شرکت‌هایی با 10 کاربر تا هلدینگ‌های 500  کاربره  با شرکت‌های زیر مجموعه متعدد بعنوان یک راهکار مناسب ارائه می‌شود. وجود ساختار هلدینگ/شرکت، پشتیبانی از دیتابیس Oracle، چند زبانه بودن، وجود امکان کنترل دیتا بصورت سطری (line based secuity )،Balanced Socore Card ، Business Inetelligence و سایر امکانات موجود در این محصول، باعث برتری این محصول نسبت سایر محصولات نتسیس شده است.

ویژگی‌های Netsis Enterprise : 

  • قابلیت اجرای برنامه به چند زبان(زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آذری)
  • قابلیت اجرای برنامه در چند سطح(شرکت‌های مادر/هلدینگ، شرکت‌های زیرمجموعه و شعبات) 
  • پشتیبانی سیستم حسابداری مدیریت، حسابداری بهای تمام شده به روش دلخواه تا سطح پروزه به روز (هزینه یابی استاندارد و مرحله ای بر اساس سفارش)
  • پشتیبانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • پشتیبانی از سیستم تولید و کنترل جریان کارگاهی و تعمیرات و نگهداری (PM-EM)
  • پشتیبانی از سیستم برنامه ریزی تولید MPS, MRP , MRP II 
  • بکارگیری نوآوری فناوری‌های جدید: امضاء الکترونیک، نقشه دیجیتال، مدیریت فرمان صوتی، SMS 
  • امکان پشتیبانی و استفاده از خدمات همکاران و نمایندگان شرکت نتسیس و برقراری ارتباط با ERP
  • امکان ایجاد اتوماسیون برای فعالیت‌های سازمانی و افزایش کارایی 
  • امکان ایجاد محیط یکپارچه با تأمین کنندگان، مشتریان و شرکای تجاری(SCM)
  • امکان تعریف چرخه فعالیت بر روی محیط اینترنت برای سهولت برقراری ارتباط با کاربران و دسترسی 7 * 24
  • امکان استفاده از نرم افزار رابط جهت برقراری ارتباط بین ERP  و سیستم‌های موجود سازمان 
  • سیستم مدیریت گزارشات و کارتابل مدیران، امکان تولید گزارشات متنوع مدیریتی و هوشمند مطابق با نیازهای خاص مدیران 
  • امکان کنترل بر روی مراکز هزینه و افزایش حداکثری سود
  • امکان دریافت اطلاعات بصورت لحظه‌ای و کنترل کامل بر روی فعالیت‌های در حال انجام
  • امکان ردیابی مراحل اجرای یک فرآیند تجاری از دریافت سفارش تا تحویل کالا به مشتری 
  • امنیت کامل اطلاعات با قابلیت تعریف حقوق دسترسی در همه سطوح امکان تولید خودکار Log File برای کنترل عملکرد کاربر 
  • امکان استفاده از سیستم‌های حسابداری ارزی
  • امکان استفاده از کارت‌های اعتباری در فروش
  • امکان تطبیق دهی Customize کامل با شرایط و متغیرهای سازمان (تعریف رویه‌های کنترلی لازم بر روی فیلدها، الصاق مدارک و اطلاعات ضمیمه اسناد با فرمت‌های گوناگون و …)
  • امکان تعریف عناوین فیلد و گزینه‌های دلخواه بر روی فرم‌های نرم افزار