مدیریت زنجیره تامین  ( SCM )

در شرایط اقتصادی حال حاضر دنیا،تلاش و سرمایه گذاری سازمانها برای ارتقای نوآوری و کیفیت در رساندن محصولات به مشتریان از یک طرف و فشار برای کاهش هزینه ها از طرف دیگر،نیاز به مدیریت زنجیره تامین را در سازمانها بیش از پیش نمایان می سازد.

مدیریت زنجیره تامین در نرم افزارهای نتسیس این امکان را به شما می دهد تا با مشتریان و تامین کنندگان سازمان در یک محیط مجازی ارتباط برقرار کنید .همچنین باعث جریان یافتن چرخه گردش محصول از تامین کننده تا مشتری نهایی در نرم افزار می شود.

این امکان باعث هماهنگی بین برنامه ریزی، اجرا و به نتیجه رسیدن زنجیره تامین می شود.

زنجیره تامین در نرم افزارهای نتسیس یکسان سازی تبادل اطلاعات بطور کامل از تامین کننده تا مشتری را در بر می گیرد.

برنامه هاي فروش ولجستيك

برنامه هاي لجستيك نتسیس اين قابليت را به شما خواهد داد تا بتوانيد مراحل كاري خود را با در نظر گرفتن انعطاف پذيري ، فعاليت ها و خلاقيتهايي كه مشتريان شما به آنها احتياج دارند، طراحي کنید .برنامه های لجستیکی نتسیس به نحوي طراحي شده اند كه سيستم زنجيره تامين شما را برمبناي ايده هايي كه شما استفاده مي كنيد تقويت كند تا بهره وري شركت شما بالا رود.

تمامي مراحل در اين برنامه ها بر مبناي واحدهاي اداري يك شركت طراحي، اجراو هماهنگ شده ارتباط نتسیس اند. هيچ كدام از مراحل كار شما تكراري نمي باشد.چرا كه برنامه هاي لجستيكي ارتباط همه بخشها را صورت منطقي ممكن مي سازد.شما اطلاعات را فقط يكبار وارد مي كنيد. تمامي مراحل كاري در لجستيك و مالي ، همگي با هم يكپارچه مي باشند و كار مي كنند.

با ماژول فروش و لجستيك نتسیس شما به امكانات زير دسترسي خواهيد شد:  

  • پيگيري شرايط خريد/  فروش
  • پيگيري سيستم مرتبط سفارش- تحويل-صورت حساب
  • مديريت انبار
  • شماره هاي سري ها و بسته ها
  • سیستم جایگزینی به همراه پشتیبانی آنالیز ABC

تمامی این ماژول های حسابداری . مالی یکپارچه شده است.

تقويت فروش ازطريق برنامه هاي توزيع

با برنامه هاي توزيع شما مي توانيد راه حلهاي مناسبي براي مشكلاتي از طريق روزهاي ملاقات ، تيمهاي فروش ، اطلاعات كاميونها، مسيرهاي فروش و... به وجود آوريد. با توجه به ارجحيت داشتن كارهاي سيار شما ، پرسنل شما مي توانند اطلاعات پيش فروش و يا فروش در محل را در كامپيوتر هاي جيبي خود واردکرده و فاكتورآنها را در وسيله نقليه خود صادر کنند ،همچنین شما می توانید مبلغ مورد نظر را دريافت و اطلاعات كالاهاي سازگار را از طريق انتقال اطلاعات به اداره مركزي به صورت آنلاين و بدون رفتن به شركت، ارسال كنيد.

تكنيكهاي پيشرفته گزارشگيري

این امکان وجود خواهد داشت که تمامی اطلاعات ذخیره شده در فرم های سیستم را بصورت گزارشات دلخواه استخراج کنید.برای اینکار می توانید از گزارشاتی که در داخل هر ماژول پیش بینی شده استفاده نمایید.همچنین اگر گزارشات متنوع تری را نیاز داشتید با استفاده از ماژول گزارش ساز نتسیس می توانید گزارشات دلخواه خود را بسازید.

همچنین برنامه Extend که توسط شرکت نتسیس تهیه شده گزارشات مدیریتی زیادی را در فرمت اکسل برای شما فراهم می آورد. با استفاده از Extend شما می توانید مقادیر خرید و فروش و یا اطلاعات مورد نظر دیگر را بصورت آنلاین و زنده دریافت کرده و آنها را آنالیز نمایید.

پيگيري سريها وبسته ها

شما مي توانيد ، شماره هاي سري ها و بسته ها را از طريق روشی كه قابل ارتباط با بخشهاي فروش،سفارش و تولید می باشد،پيگيري نماييد.امكان تهيه اتوماتيك شماره سريال براي محصولات، در فرمتها و شكلهاي مختلف وجود دارد.همچنين امكان شماره زني محصولات به صورت تكي و يا بسته اي كه نشان دهنده موقعيت ذخيره آنها در انبار مي باشد وجود دارد.شما با استفاده از اين قابليت مي توانيد مشخص كنيد كه هر محصول متعلق به كدام سري يا بسته مي باشد.

يكپارچه سازي برنامه هاي صادرات و واردات

شما مي توانيد توسط اين سيستم مراحل قانوني صادرات و واردات را و همينطور نرخ تبادل ارز و تخمين هزينه هاي واردات را توسط ماژول خرید و فروش پيگيري نماييد.علاوه بر نگهداري مدارك، شما مي توانيد به گزارشهايي از جمله فاكتور صادرات، مداركي كه مربوط به تبادل ارز و صادرات و واردات مي باشد،دسترسي داشته باشيد.

موقعيتهاي كاري انعطافپذير

در ماژول خرید و فروش تمامي پارامترها براي همه نوع مدركي قابل تعريف مي باشند.به عنوان مثال متدهاي قبلي محاسبه در بكارگيري تخفيف عمومي ، هزينه هاي اضافي سيستم سفارش،سيستم اعلام كمبود موجودي،پيگيري در زمينه ريسك مشتري،انواع هزينه ها، انتقال موجودي در داخل شركت، چاپ مدارك ، كنترل كردن قيمتها، تبديل ارز، مراكز هزينه و ديگر برنامه ها.شما همچنين مي توانيد طراحي فرمت هر يك از مدارك را به صورت جداگانه با توجه به نياز خود به انجام رسانده يا به صورت فرم ساده اي چاپ كنيد.

مديريت كيفيت

يكي از اهداف سيستمهاي مديريت كيفيت دستيابي به كالايي با كيفيت بهتر و دستيابي به رضايت مشتري مي باشد. سيستم مديريت كيفيت نتسیس طوري طراحي شده كه پشتيباني كامل از مراحل اجرايي لجستيكي و همينطور مراحل اجرايي روزانه با برنامه ريزي بلند مدت اجرايي را انجام دهد. اين سيستم ابزارهايي براي نگهداري مدارك بازرسي از مواد اوليه و همينطورمحصولات تجاري يا ديگر محصولات را در مراحل مختلف سفارش فراهم مي سازد. اين باعث مي شود كه شما بتواند در زماني كه احتياج به بازرسي بر روي يك و يا گروهي از كالاها بر مبناي درصد نمونه برداري و همين طور بازرسي از انبار و درصد قبولي و يا رد كالا. داريد به راحتي به اين مهم دست پيدا كنيد. سيستم مديريت كيفيت به صورت يكپارچه با سيستم توليد كار مي كند.

سيستم گردش جريان سفارشات،مدارك،حمل و نقل،فاكتورها و كنترل برآنها

سيستم اجرايي اطلاعات بدين طريق شروع مي گردد كه مدارك سفارش و بدنبال آن مدارك حمل و نقل و فعاليت هاي مربوط به انبار،انجام شده وبا صدور فاكتور به مرحله نهايي مي رسد. هر مرحله بر مبناي مرحله قبلي ساخته شده است. در مرحله صدور فاكتور از اطلاعات سفارش و نحوه ارسال آن به عنوان اطلاعات پايه براي صادر كردن فاكتورهاي اتوماتيك استفاده مي گردد.

بدين طريق شما مي توانيد احتمال اشتباه درفاكتورهاي سفارش را به حداقل برسانيد و مطئن شويد كه فاكتورهاي فروش درستي را صادر مي كنيد.

پيگيري توافق نامه ها

پيگيري شرايط قراردادها در 2 مرحله اصلي صورت مي گيرد. در مرحله اول شرايط فروش / خريد ، مشتري/ تامين كننده ذكر مي شود و همين طور شرايط ديگر مثل مقدار تخفيف، متدهاي قيمت گذاري و شرايط سفارش توضيح داده مي شود. در مرحله دوم تمامي اطلاعات بالا از قبيل تخفيف ها، شرايط پرداخت و قيمت ها كه در تاريخ مورد نظر مورد استفاده قرار مي گيرد، براي يك مشتري يا تامين كننده و يا گروهي از مشتريان و تامين كنندگان، براي يك كالا يا گروهي از كالاها فراهم مي گردد. در طي اين مراحل شما مي توانيد شرايط ساده ديگر از جمله تخفيف هاي ديگر بر مبناي تعداد و قيمت كالاها و همين طور كالاهاي اضافي مشمول تخفيف را اعمال كنيد.

اين قابليت ها به صورت اتوماتيك، قسمتهاي مربوط به قيمت و شرايط پرداخت براي سفارشات را،که توسط سیستم    MRP بصورت اتوماتیک یا توسط کاربران وارد شده را تهیه کند.اين باعث صرفه جويي در وقت، صدور فاكتور و جلوگيري از اطلاعات و مدارك ناقص مي شود.

پيگيري قراردادها

اضافه بر سيستم توافق نامه، سيستم پيگيري قراردادها ،از برنامه هايي كه در آن قيمتها و تخفيفها مي توانند به صورت ثابت در قرادادهاي پرداختي قبلي با مشتريان و تامين كنندگان باشد، پشتيباني ميكند. اين سيستم مي تواند روي حسابها، مقدار ريسك و شرايط مربوط به يك قرارداد كنترل داشته باشد.

مديريت الكترونيك مدارك

تکنولوژی که توسط نتسیس ارائه شده این مزیت را دارد که می تواند اطلاعات مشتری و تامین کنندگان و یا اطلاعات کالاهای مربوط به آنها را بطور کامل نگهداری کند.شما می توانید قراردادهای خود را با تامین کنندگان و مشتریان طراحی و ذخیره کنید.همچنین می توانید تصاویر و ویدئو کلیپ های مربوط به کالاها و اشخاص مربوط به سازمان را در این ماژول تعریف کنید.


دریافت بروشور