در سالیان گذشته،سازمان ها برای آشنایی یا مشتریان خود به تفاوت های آنها بر اساس نوع سازمان هایشان می پرداختند و از این عامل برای افزایش موفقیت در فروش استفاده می کردند.

با گسترش اینترنت و استفاده از ایمیل و شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط،استفاده از نرم افزار هایی با فابلیت آنلاین بودن بصورت موثری در این زمینه شایع شد.

افزایش ارتباط با مشتریان و هماهنگی در سطح بسیار بالا در فعالیت های فروش سازمان به همراه افزایش آشنایی مشتریان و محصولاتی که شما بفروش می رسانید از عوامل مهم موفقیت در بازار می باشند.

امکاناتی نظیر اینترنت و تلفن همراه،بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی، در رسیدن به اینگونه تراکنش ها کمک بسیار مناسبی می باشند.

سیستم مدیریت روابط با مشتریان نتسیس با توجه به تمامی این نیاز ها و برای استفاده در عملیات فروش طراحی شده است.سیستم CRM نتسیس ارائه دهنده راهکاری تحت وب می باشد.با کمک این راهکار شما می توانید اطلاعات و مستنداتی درباره مشتریان خود داشته باشید.همچنین می توانید برخی فرآیندهای مربوط به فروش مانند فرصت،داوطلب،مظنه قیمت ها،ایجاد سفارش و ... را مدیریت کرده و از ابزارهایی همچون ایمیل و اینترنت برای هماهنگی بیشتر استفاده کنید.

امکانات ماژول:

  • امکان تعریف اشخاص مستعد به فروش تحت قالب داوطلب یا فرصت فروش و تعیین احتمال فروش کالا به آنها
  • صدور فاکتور نهایی مشتری برای فرصت ها بصورت مستقیم از ماژول CRM
  • تعریف انواع فعالیت های بازاریابی در سیستم
  • امکان تخصیص فعالیت های بازاریابی به اهداف فروش و فرصت ها
  • مشاهده میزان بازدهی روش های بازاریابی بصورت نموداری
  • دریافت شکایات مشتریان بصورت سیستمی و آنلاین
  • امکان گزارش گیری از عطف شکایات به افراد و خدمات
  • تعریف انواع نظرسنجی و وارد کردن پاسخ مشتریان بصورت دستی و سیستمی
  • امکان گزارش گیری از نتایج نظرسنجی ها
  • برقراری ارتباط بین ماژول CRM و پرتال های سازمانی برای دریافت شکایات و نظرسنجی ها
  • تعریف دسترسی برای کاربران سیستم بصورت اختصاصی برای این ماژول

ویژگی ها :

  • دسترسی از هرجا و هرزمان به سیستم حتی در صورت دور بودن از شرکت.
  • دسترسی به مستندات مشتریان از هر مکان و در هر زمان با استفاده از امکان NetCRM بروی تلفن همراه که بروی سیستم های عامل IOS  وAndroid  قابل نصب می باشد.
  • یکپاچگی کامل با تمامی ماژول های نرم افزار های ERP  نتسیس.
  • قابلیت وارد کردن اطلاعات تماس مشتریان و محصولات از فایل اکسل به داخل سیستم.
  • قابلیت ارسال و ذخیره اطلاعات مشتریان و محصولات در قالب فایل اکسل.
  • امکانات ارتباطی از طریق ارسال پیام کوتاه (sms) ، ارسال پست الکترونیک (EMail) و امکانات اینترنتی.
  • قابلیت جست و جوی پیشرفته در اطلاعات مشتریا بر اساس نام،شماره تماس،ایمیل،محصولات و یا مشخصات دیگر.
  • تخصیص فعالیت ها به کاربران بر اساس فرآیند های فروش و سیستم یادآوری فعالیت های تخصیص داده شده (Reminder)
  • امکان مشاهده لیست مشتریان،فرصت های فروش،فعالیت ها و غیره و مستندات تاریخچه مرتبط با آنها در یک نمای کلی
  • امکان ساخت گزارشات دلخواه در ماژول گزارش ساز
  • پشتیبانی از زبان انگلیسی

دریافت بروشور