انیاک GDS

معرفی محصول انیاک GDS

با توسعه فناوری، محصولات و خدمات در بخش های مختلف کسب و کار اشکال گوناگونی به خود گرفته است که هرکدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند. ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه تسهیلات متنوع در قالب امتیاز، تخفیف و… به مشتریان نیز ، بعد دیگری ازمشتری مداری در جامعه امروزی است.اما وقتی هر پذیرنده صرفا محدود به باشگاه مشتریان خود شود، مزیت دسترسی و بهره بردن از توان خرید باشگاه مشتریان سایر پذیرندگان را از دست می دهد. اما یکی از چالش های پیش روی باشگاه‌های مشتریان که صاحبان کسب وکار علیرغم صرف هزینه‌های زیاد با آن مواجه هستند، عدم استفاده اعضای باشگاه مشتریان از امتیازهای بدست آمده است که سبب اختلال در چرخه وفادارسازی مشتریان می گردد ولی با راه‌اندازی شبکه ای از باشگاه‌های مشتریان، مشتری می تواند امتیاز‌های کسب شده از چند برند یا محصول را برای خرید محصولات یا خدمات دیگر اعضای این شبکه استفاده نمایند و پذیرندگان نیز به شبکه ای از باشگاه مشتریان دست می یابند که امکان خلق زنجیره‌ای از وفاداری مشتریان و فروش بیشتر را فراهم می کند.

معرفی محصول

«شِتاک» یا «شبکه تبادل امتیازی کشور»، شبکه و زیرساختی است که توسط شرکت ” تجارت الکترونیک امیدآفرین ایرانیان ” زیرمجموعه هلدینگ انیاک با پشتوانه دو دهه ارائه‌ فناوری و خدمات مهندسی مدرن و نوین در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی خلق شده است. از طریق شِتاک پذیرندگان می‌توانند محلی برای خرج‌کرد امتیازات کسب شده‌ی اعضای باشگاه‌های مشتریان دیگر پذیرندگان عضو شِتاک باشند.

کسب و کارهای عضو شِتاک می توانند از پتانسیل خرید تمام مشتریان این شبکه بهره مند شوند و رشد تصاعدی اعضای شِتاک، در نهایت منجر به شکل گیری شبکه ای از مشتریان می شود که امکان خرید از همه کسب وکارهای عضو شِتاک را دارند و این به معنی فروش بیشتر و سود بالاتر می باشد. در واقع عمل وفادارسازی به صورت شبکه‌ای و با مشارکت کل کسب و کارهای عضو شِتاک اتفاق می افتد و قطعا تمام اعضای شِتاک از این هم افزایی منتفع خواهند شد.

البته شرکت تجارت الکترونیک امیدآفرین فردا با ایجاد اتاق تبادل امتیاز (Clearing House)  به کمک تیم متخصص  برنامه‌نویسی خود اقدام به کلرینگ امتیاز می کند که با استقبال مشتریان متعدد خود روبه رو شده است. به عنوان مثال ، دو شرکت ” الف” و “ب” دارای باشگاه مشتریان مخصوص به خود هستند که با استفاده از امتیاز های اتاق تبادل امتیاز، میزان مشخصی از امتیاز شرکت ” الف ” معادل امتیاز باشگاه مشتریان ” ب” است. به عنوان مثال با 50 امتیاز از  باشگاه مشتریان شرکت الف می توان در شرکت ب ، 30 امتیاز معادل آن را خرج کرد.

 شِتاک با ایجاد شبکه وسیعی از باشگاه مشتریان، به پذیرندگانی که به دنبال فروش بیشتر هستند و نمی‌خواهند از چرخه رقابت حذف شوند، این امکان را می دهد که با دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان، به مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال پیام با رویکرد ارائه تخفیف به کل شبکه شِتاک بپردازند و اعضای آن را برای خرید به سوی کسب وکار خود تشویق و ترغیب نمایند.

شتاک
امتیازات شبکه شتاب

امکانات باشگاه مشتریان شِتاک

1

اپلیکیشن موبایل

2

امکان سطح بندی مشتریان (برنز-نقره ای – طلایی)

3

پرتال مدیریتی سیستم شِتاک

4

دستگاه پوز (POS)

5

ارسال پیامک واریز و برداشت امتیاز باشگاهی

6

کارت هدیه

7

پرتال کاربری سیستم شِتاک